2015. április 14.

7.Rész-Aliz

Sziasztok itt az új rész! Remélem tetszik, nem lett olyan hosszú és kérlek írjatok véleményt a chatben! Köszi és jó olvasást!



Hétfő reggel. Már megint. De ma végre jön Aliz, azt hiszem jó sok megbeszélnivalónk lesz és Aliznak pedig sok pótolnivaló dolgozata. Nekünk pedig meg kell írnunk azt a nyeltan dogát ami elmaradt. Ezekkel a gondolatokkal indultam el és amikor odaértem a suliba Dóri és Aliz már ott vátak. Jellemző hétfőnként mindig lassú vagyok.
-Szia Lea!
-Sziasztok! Mi újság Aliz?
-Ja, semmi végre meggyógyultam. Amúgy más nem nagyon. Veled?
-Kikészültem Lilitől.
-Hát az meg ki?
-Tudod az unokatesóm.
-Ja, te szegény. De már elmentek ugye?
-Persze. Még szerencse.
-Az jó mert ma lehet, hogy át tudok menni.
-De jó, Dóri de is jössz?
-Na, végre már, hogy engem is észrevetetek! Sajnos nem tudok menni mert edzésem van.
-Kár.
-Nem baj majd skype-olunk.
-Oké, de szerintem menjünk be mert Anett már biztos vár.
-Ki az az Anett?-kérdezte Aliz.
-Az új osztálytársunk, nagyon kedves-válaszoltam neki.
-Aha.
-Nem szeretnéd megismerni?
-Kösz nem. Most nincs kedvem jópofizni.
-De legalább had mutassalak be neki, még nem is ismer.
-Na jó.
De mire bementünk már jóformán becsengettek, úgyhogy rohantunk matekra.
Amúgy egész nap nem történt semmi, ja és rájöttem, hogy a nyelvtan dogát holnap írjuk úgyhogy azzal se volt gond. De Aliz egész nap olyan furcsa volt. Nem tetszik ez nekem.
-Aliz, olyan furcsa vagy ma.-keztem miközben hazafelé sétáltunk.-Van valami baj?
-Nem, nincs csak...
-Mi csak?
-Egy hétig nem voltam suliban és most kicsit fura újra jönni. Ennyi.
-Biztos?
-Igen.
-Hát jó, de ha valami van akkor mondd el.
-Oké.
Az egész délután nagyon jól telt, Alizzal csomót besszélgettünk meg minden, de nekem még mindig olyan érzésem volt, hogy Aliz titkol valamit, de inkább nem faggattam.
Este viszont Dóri rám írt:
Dóri: Helloka
Lea: Mizu?
Dóri: Neked nem fura Aliz?
Lea: De, mintha valamit titkolna.
Dóri: Ja tényeg. Remélem semmi komoly. Neked mondott vmit?
Lea: Csak azt h most kicsit fura neki újra a suliban
Dóri: Na persze
Lea: Én se hisszem el de passz h mi lehet
Dóri: Azért még ne gondoljunk semmire majd elmondja ha akarja
Lea: Aha
Lea: Remélem
Lea: Figyelj, hnap miből írunk?
Dóri: Nyelvtan
Lea: Tényleg francba
Dóri: Meg töri felelés
Lea: Neeee inkább megyek tanulni
Dóri: Ok szia!
Vagy egy órája tanultam amikor rám írt Aliz:
Aliz: Szia
Lea: Miaz? Hogyhogy ilyenkor írsz
Aliz: Bocs ha zavarlak csak el kéne modanom vmit
Lea: ???
Aliz: Tudod, mondtad h fura vok
Lea: Igen, hallgatlak
Aliz: Túl hosszú lenne leírni majd elmondom hnap a suliban
Lea: Ok, akk Dóri is hallja
Aliz: Ne inkább ő ne
Lea: Miért?
Aliz: Mert most ne, kérlek Lea
Lea: Bocs de ezt ne engedem meg, hárman vagyunk a legjobb barátnők neki is joga van tudni róla akármi is az
Aliz: Na jó, de másnak nem terjesztjük
Lea: Persze megígrem
Lea: Na szia! Mentem!
Aliz: Szia! Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése