2015. április 9.

6.Rész-Borzalom

Sziasztok itt a kövi rész! Elég hosszú lett. Remélem tetszik. :)

Amikor reggel felébredtem kényelmetlenül éreztem magam és amikor oldalra fordultam ott volt Lili. Na, ez a nap is jól kezdődik. Szép lassan lecsoszogtam a lépcsőn, de lent nem találtam senkit. De jó. Akkor vajon mennyi az idő? Ránéztem az órára. Ez most komoly? Hétvége van én meg felkelek hajnali ötkor?? Mondjuk ha jobban belegondolok jobb itt lent tévézni, mint azon a kényelmetlen matracon szenvedni. Hirtelen megkordult a gyomrom. Kenyér nem volt otthon ezért csak készítettem egy kakaót és azt iszogattam. Hát most mit csináljak? Bekapcsoltam a tv-t, de ilyenkor semmi értelmes nem megy benne. Azután bekapcsoltam a laptopot. Sehol semmi.
Telefon: mit játsszak rajta?
Viber: mindeki alszik
Majd eszembe jutott valami, visszaültem a gép elé. Gitáros videókat néztem, amíg anyáék fel nem keltek. Ezzel jól elvoltam.
Délután anya feldobott egy ötletet:
-Mi lenne ha elmennénk kirándulni?
-Ez ó ötlet.-szólt Kammila.
-Nekem is tetszik.-csatlakoztam.
-De hova szeretnétek menni? Mert én biztosan nem megyek egy saras erdőbe sétálni!-kezdte a picsogást Lili (ki más?).
-Akkor menjünk állatkertbe!
-Uncsi. Én nem akarok odamenni.-nyávogott tovább.
-De azt mért?-kérdezte apa.
-Mi abban a jó, hogy büdös állatokatnézünk egész nap.
-Más javaslat?
Mindenki gondolkodott. Elegem van ebből a csajból, nem jó neki semmi. Pedig felajánlottunk egy csomó lehetőséget.
-Menjünk el Disney Land-be.-súgta nekem oda Lili.-Ó, várjunk csak! Most jut eszembe, hogy ti nem tudnátok eljönni, csak ha mi kifizetjük nektek.
-Ezt most miért kelett? Ugye tudod, hogy egy pofátlan, nagyképű, beképzelt alak vagy.
-Ezt inkább meg sem hallottam.-majd újra angyalian bájos mosolyával visszament a szülőkhöz.
Végül a vidámparkra esett a válsztás.





Másnap délelőtt odamentem anyához:
-Mit fogunk ma csinálni? Hiszen tegnap is olyan nehezen döntöttük el és Kamillék nem biztos hogy örülnének annak, ha egész nap a tv előtt hevernénk.
-Lea szerinted milyen nap van ma?
-Vasárnap.
-És holnap milyen nap lesz?
-Hétfő. És?
-Lea! Elhisz hogy jó ez a hossszúhétvége, de még nem tanultál semmit.
-Ó ne már!
-Pedig muszáj lesz. Sipirc felfelé.
-Oké oké!
Akkor hát nekiállok a lecónak. De mi is volt az? Jobb ha megkérdem Dóritól viberen:

Lea: Szia vagy?
                  ...
Lea: Hahó!!!!
                  ...
Lea: Mindegy ha ráérsz megadod a házit?
                  ...
Dóri: Szia itt vok. Mióta kelsz te ilyen korán?
Lea: Huppsz, felébresztettelek? Amúgy megjegyezném 10 óra van.
Dóri: Nekem ez még korán. Am hogy telik a szünet?
Lea: Kész borzalom
Dóri: Na mi történt?
Lea: Ide utazott hozzánk Lili  😱😱😱 tudod az uncsitesóm
Dóri: Az a kiskirálylány?
Lea: Igen.
Lea: Szóval tegnap vidámparkban voltunk, meg mindenért nyávogott és az én ágyamvan alszik. Na mindegy majd holnap  elmesélem.
Dóri: Oki. Kíváncsi vok
Lea: Legalább majd Aliz is hallhatja.
Dóri: Tényleg! Holnap már jön a kis lógósunk is.
Lea:  ☺☺☺
Dóri: Na én mentem.
Lea: Várj!!!!!
Lea: Mi volt a házi??????
Dóri: A fogalmazás töriből, a matek lap és németből volt a mf-ben a 73. oldalon feladat.
Dóri: Asszem ennyi
Lea: Köszi
És tanultam.
Már csak a fogalmazás volt hátra töriből, mikor betoppant a szobámba Lili.
-Mit csinálsz?-kérdezte.
-Semmi közöd hozzá!
-Miért mit írsz? Szerelmes levelet?
-Úristen hová gondolsz?-kaptam fel a fejem-Töri leckét ha éppen tudni akarod-mondtam unottan.
-Ó, az rossz. Tényleg nekem még verset kell tanulnom.
-Akkor menjél-mire kilépett az ajtón.
-Na végre. Hol is kezdjem?
De fél perc múlva az uncsitesóm újra bent volt és az ágyam szélére ült.
-Ugye nem gond, hogy nem magamban szoktam mondani a memoritert?
-Ami azt illeti...
-Rendben-vágott a szavamba.-Akkor ha nem gond el is kezdeném:
                                 Juhász Magda: Hová lett az ellenőrző
                                 
                                Hová lett az ellenőrző? Anya kérdez apa fagyat...
Így nem lesz könnyű normálisan írni 1848-ról, és különben is mi az, hogy apa fagyat? Na mindegy, inkább nem szólok neki. Kis idő után folytatta:
                                 Ellenőrződ hova raktad
                                 Most mindenki erről faggat
                                 Ezt kérdezik napok óta
                                 Unalamas már ez a strófa
Majd elkezdte előlről az egészet.
-Nem lehetne egy kicsit halkabban?
-Nem.
-És nem mennél át monddjuk a nappaliba?
-Nem.
-Kösz a megértést.
-Ajj már most teljesen elfelejtettem, kezdhetem előlről.
Vagy fél órát tanulgatta aztán már elegem lett.
-Lili! Mikor mentek már haza?-kérdeztem kétségbeesetten.
-Nyugodj meg, ebéd után végre elhúzunk innen.
 Nem tudom hogy de nagy nehezen megírtam a fogalmazást. Majd amikor liliék elmentek bolddogan huppantam le a kanapéra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése