2015. március 12.

3.Rész-Pápá hárfa

Sziasztok a 3. részt gyorsan meg tudtuk írni, ha tetszett szavazzatok és a chatbe írhattok véleményeket is. :P :P

Mikor odaértünk a suliba (2 perccel csengetés előtt) Anett odajött hozzám:
-Szia!
-Szia!
-Ő ki?-mutatott Dórira.
-Az egyik barátnőm Dóri.
-Jaaaa tényleg, bocs csak még eléggé bajban vagyok a nevekkel.
-Semmi baj-szólt Dóri-Lea rohanjunk németre mert 5 perce becsöngettek.
-Ja hupsz. Oké siessünk, Anett te is jössz?
-Nem, én angolos vagyok.
-Tényleg el is felejettem, na mi húztunk.
Aztán elfutottunk (remélem Anett nem sértődött meg).
Németen nem volt semmi különös, Krisztián felelt, aztán meg haladtunk tovább az órai anyaggal. Amúgy az egész nap nyugisan telt, semmi felelés, semmi doga. Ilyen is rég volt már. Csak annyi történt, hogy elmondtam Dórinak az esetemet (mivel ő még nem tudott erről a hárfás dologról).




És végre elérkezett a délután és sétálhattunk haza.
-Mi van veled, olyan fura vagy-szólt egyszer csak Dóri?
-Ja, csak félek, hogy anyáék (legfőképpen apa) megengedik-e a hangszerváltást, mert nagyon nem hiányzik nekem, hogy én legyek az iskola poénja, mert hárfázom. Nem, nem, ilyen elő se fordulhat, anya megengedte már, apát meg csak rávesszük valahogy-hessegettem el a rossz gondolatokat, inkább csak magamat győzködve.
-Megértelek, de ne izgulj. Ha valami gáz van csak írj nekem viberen, ma úgyis ráérek, nincs edzésem.
-Oké megpróbálom-és itt a sarokhoz értünk, ahonnan már egyedül kellett mennem.
-Sok sikert!
-Köszi.-és befordultam a sarkon.
Amikor beléptem az ajtón, csak anya volt otthon. Főzött.
-Szia!
-Szia, mi volt a suliban?
-Semmi érdekes, csak a szokásos.
-Eldöntöttük az ügyedet apáddal.
Igeeeeen, végre megtudom-gondoltam magamban.
-Na???-kiváncsiskodtam.
-Hát, nemsokára megtudod, együtt szeretnénk elmondani.
Nagyszerű, most várhatok amíg apa haza ér.
-Rendben, felmegyek a szobámba tanulni. (A francokat fogok tanulni)
-Jó, főzzek neked teát?
Könyörgöm már kint is 28 fok van, minek nekem tea, így is megfogok sülni.
-Jó, egy kicsit-mondtam, mert nem akartam megbátani (utálja ha vissza utasítják).
-Jó, majd felviszem.
Nem is válaszoltam, csak rohantam a géphez, hogy írjak Dórinak.
Úgylátszik már várt:

Dóri: itt vagy??
Lea: mostmár igen, el se fogod hinni
Dóri: na mi van?
Dóri: nyögd már ki!
Dóri: !!!!!!!
Lea: hangüzenet (elmondtam neki)
Dóri: azért nem fogsz belehalni, hogy várnod kell egy órát
Lea: könnyű azt mondani
Lea: bocs írni
Dóri: max 2-t
Lea: ????? Mi max 2???
Dóri: max 2 órát kell várnod
Lea: az nagyon sok, megőrülök
Dóri: nyugi am. tuti megengedi
Lea: miből gondolod?
Dóri: megérzés
Lea: aha
Dóri: mi volt a matekházi?
Lea: mittudomén
Lea: nem figyeltem, a hangszeren gondolkodtam
Dóri: na mindegy hnap úgyis csak 5-dik óránk lesz, majd megcsinálom a suliban
Lea: én nem írok házit
Dóri: ????
Lea: nincs kedvem, amúgy sem tudnék rá figyelni, máshol jár az agyam, különben is egy 1-es nem a világ, am. se érdekel mostanában a suli
Dóri: megértem, de azért ne szokj erre rá
Lea: ok
                                                            ...
Dóri: na mi van?
Dóri: Eltűntél?
Lea: ja nem, csak anya ugye úgy tudja, hogy leckét írok és most  hozta fel a teát
Lea: minek is kértem teát?
Dóri: jaaaaa
Dóri: így már értem
Lea:       :) :P :D
Dóri: XD XD XD
Lea: mintha ajtó csukódást hallottam volna
Lea: sz.tem jött apa
Lea: !!!!!
Dóri: na, siess!!!!!
Lea: ok
És lementem, már nagyon izgultam.
-Szia apa!
-Szia!
-Na mondjátok!!!
-Jó, jó, de mit???
-Szóval?
-Most mit kéne mondanunk?-nézett  apa anyára.
-Jaj, apa, úgyis tudod miről beszélek, a hangszerről!!! 
-Óóó. Ja, hogy az-fogta fel végre.
-Na mondd!!!!!!
-Mehet a hangszercsere, de azért a választásodba beleszólunk mi is!
-Igeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-De egy feltétellel!
(Nagyszerű utálom a feltételeket)
-Na és mi az?
-Az, hogy többet gyakorolsz és a tanul...-itt anya félbe szakította-Hagyjad  már szegényt a tanulással, mindenkinek lehet gyenge pontja.
-Szóval ennyi lenne, viszont Éva nénivel neked kell beszélned.
Nagyszerű most mehettem győzködni a hárfatanáromat.
-Jó.
-Akkor már csak új hangszert kell választani.Hát ez egy nehéz feladat lesz.
-Mit szólnál a cintányérhoz?
-Apaaaaaa!
-Miért, mi nem tetszik abban a kis pengetős hangszerben?
-Apaaaa!
-Mi az?
-A cintányér egy, hogy is mondjam, amit a kezedben fogsz és ütögeted egymáshoz. Tudooooood.
-Jaaaa, jól van na, nem lehet mindenki olyan muzikális, mint te.
-Na, ez már egy kicsit őőőő több, mint nem muzikális.
-Hát jó.
-De abban a pengetős dologban van valami-gondoltam, és a lehető legjobb dolog jutott eszembe, ennél jobb már nem is lehetne- GITÁR